Gwy wandelt

zondag 28 september 2014

Vlak bij mijn verblijf.

Vandaag wou ik mee doen aan 'West-Vlaanderen Wandelt' in Diest. Ik ben nog nooit in Diest geweest, het leek me dus wat om het stadje en de omgeving te leren kennen.
Maar mijn gezondheid laat het niet toe, om nu al ver van mijn verblijf te gaan.

Dat had trouwens zijn voordelen: ik heb uitgebreid kunnen bij lezen over de grote Azië toer. Dat is Korea, Japan en Taiwan, met telkens een IML-meerdaagse.

Om schrijfwerk te doen, dat lukte nog niet. Ik kan me nog niet concentreren.

Deze morgen dan nog wat in mijn buurt gaan wandelen. In zo een mooi weer kan een mens toch niet binnen blijven. Ik verblijf vlak bij de Oude Beestenmarkt, en daar loopt de zondagmorgen altijd veel volk. Dan nog wat op de prondelmarkt aan Sint-Jacobs rond gezworven. Ondanks de kringwinkels blijven die oude markten toch goed trekken.

Deze middag neem ik maar een goed boek, en ga in het park wat zitten lezen.

Geen opmerkingen: