Gwy wandelt

woensdag 17 september 2014

Nieuwe buur

Soms lijkt het verblijf  waar ik nu mijn intrek genomen heb, op een duiventil. Mensen komen, mensen gaan.
Ik huur nu een flat, Anderen besluiten er een te kopen.
Zo ook mijn buurvrouw.
Ik wist het al van haar ouders. Ik werd het gewaar door het vele werk. Beglazing vervangen. Kamers herindelen. Sanitair in orde brengen;
Niets om zich, als buur, zorgen om te maken, maar het is soms luidruchtig.
Net daarom belde deze dame vanavond aan mijn deur. Ze had een  fles wijn mee;
Ik ben nu in een situatie dat ik van mijn tandarts geen warme dranken mag drinken. En mijn neuro--psycholoog, houdt er me van af om alcoholische dranken te gebruiken.
De fles heeft nu dus een mooi plekje gevonden op mijn schoorsteenmantel.

???? Heeft iemand een tip om wat ik als cadeautje aan mijn buurvrouw terug kan geven?  Ik kan moeilijk leeftijden inschatten. Maar ze zal ergens zo jong zijn als mijn dochter Pennina.
Indien je een tip hebt, stuur me een mail naar Gwy The Alder.

Geen opmerkingen: