Gwy wandelt

donderdag 18 september 2014

De maagd van Gent

Gisteren wou ik na mijn onthaalactiviteiten in de Sint-Baafskathedraal, eigenlijk nog in Zottegem wandelen.
Maar het is er niet meer van gekomen..
Nog veel te veel andere dingen te doen.

Ik heb  nog een hoop stukken door te werken, die verband houden met mijn verbanning uit Zelzate. Het zijn allemaal officiële  stukken, Ik moet mijn antwoorden dan ook twee keer afwegen, vooraleer ik ze op papier zet. Ik denk dan ook dat ik ze deze week op mijn gemak zal doorlezen, en pas volgende week of later beantwoord met nog wat wedervragen.

De stapel met interessante dingen die ik van de cultuurmarkt heb mee genomen, ligt nog links van mij, Ik heb weliswaar al een en ander in mijn agenda genoteerd, en ook wel andere flyers in de papiermand laten belanden. Er zijn nog interessante paperassen om te lezen en te bekijken.
Maar ik weet ondertussen dat ik er geen spijt moet van hebben dat ik in Gent blijven plakken ben.

Geen opmerkingen: