Gwy wandelt

donderdag 18 september 2014

28 ° C

Hoe warm is het bij jullie?
In mijn verblijf is het 28 graden Celsius.
Een van de dingen die ik doe als ik mijn verblijf binnenkom, is mijn hemd, en mijn T-shirt uit doen,
Niemand heeft er last van dat ik met een ontbloot bovenlijf loop.
Maar waar ik niet op gelet had, is dat de lessen herbegonnen zijn.
Recht over mij is een school, en ik kan zo de klaslokalen binnen kijken.
Twee maanden hoefde ik er niet op te letten. Toen was het schoolvakantie.

Maar deze avond waren de leslokalen verlicht. Blijkbaar een bijeenkomst van ouders, of een cyclus voor volwassen. Ik kon de mensen zien zitten. Niet dat ik gezichten herken, daarvoor is de afstand wat te groot. Maar ik kon wel zien hoe de mensen gekleed waren. Meestal bloesjes met korte mouwen, trouwens.

Toen dacht ik: Als ik in die lokalen kan binnen kijken, kunnen de mensen ook bij mij binnen kijken.
Ik heb dan maar snel een T-shirt aan gedaan.

Geen opmerkingen: