Gwy wandelt

maandag 14 juli 2014

Zomerse wandeling

De zon was er eindelijk weer bij, maandag 14/07/14. Zij overgoot de wandeling van de KWB in Laarne met haar deugd doende stralen.
De wandeling startte vanuit de paardenmelkerij in Laarne. Dat is zo een plek waar de wandelaars welkom zijn. Het is - denk ik - al de 3de keer dit jaar dat ik daar ben. Twee andere keren hadden we hier een rustpost. Het is dus zo een beetje bekend terrein.
Maar ik moet de inrichters bewonderen. Zij wisten wegeltjes en paadjes aan te doen die ik niet kende.
Het was een wandeling in 2 lussen. Ik besloot eerst lus B te wandelen. Beide lussen verlieten trouwens samen de paardenmelkerij langs een modderig ridderpad. Op die lus wandelde ik een stukje met Marij en Willy. Beiden zijn verwoede wandelaars, en Willy zelf is een wandelfotograaf. Je kent ze allicht wel. Klik hier voor het foto-album dat Willy over deze wandeltocht maakte. Trouwens voor mijn foto's, klik hier.
De wandeling kenmerkte zich door een veelvoud aan wegeltjes, paadjes. En na een 7 km kwam ik weer in de startzaal aan. Daarna bleef ik niet zitten, maar begon meteen aan lus A. Ook dat was een groene tocht langs mooie, weinig betreden paadjes. En niet alleen ik, ook de andere deelnemers wisten het parcours te waarderen.

Geen opmerkingen: