Gwy wandelt

dinsdag 3 juni 2014

Neem rustig de tijd

"Neem rustig de tijd" : Dit zinnetje is de opdracht die een zeker Carine als opdracht schreef in het eerste boekje over de Camino naar Santiago de Compostela, dat ik ooit gelezen heb.
Het boekje is niet gedateerd, maar het is nog in de vorige eeuw geschreven. Toen werd er nog niet geblogd. Tablets bestonden nog niet. Carine schreef iedere avond haar belevenissen weer, en het boekje dat ze daarna schreef, is daar een weerslag van.
Toen ik het las, kon ik niet vermoeden dat ik zelf nog in de ban van de pelgrimstocht naar Santiago zou geraken. Maar nu behoor ik tot de velen die al meer dan eens naar Santiago stapten.

In de ¡HOLA! 48 las ik dat er nu een website is met veel video's over de tocht naar Compostela. De link is: http://caminohaciasantiago.com/

Geen opmerkingen: