Gwy wandelt

donderdag 5 juni 2014

Bij Gwenola

In het Bretoens Pannenkoekenhuis in de Gentse Donkersteeg geniet ik van een boekweitpannenkoek met een straffe koffie erbij.
Tevoren heb ik eerst mee geholpen in het onthaal van de Sint-Baafskathedraal.
Deze middag had ik dienst.
Vanmorgen heb ik mijn nieuw mobieltje in gebruik genomen. Dank zij een goede tip had ik gisteren een zeer goedkope smartphone kunnen kopen. Het was een weekaanbieding in de ALDI. Wel heb ik bij de installatie ergens een fout gemaakt. Ik had ineens 1.073 contacten. Dat is wat teveel. Er staat me dan ook wat te verwijderen.
Ook deze morgen moest ik ook naar de tandarts. Tijdens mijn verblijf in Spanje, was er stuk van een kies afgebroken, en dat moest nog hersteld worden.
Straks dan maar weer naar mijn residentie, en mijn belastingsaangifte invullen. Het moet er maar eens van komen. Morgen kan die dan op de post.

Geen opmerkingen: