Gwy wandelt

maandag 12 mei 2014

Reisvoorbereidingen

Donderdagmorgen vertrek ik nog eens naar Santiago de Compostela.
Met 'Wandelen in Europa' zullen we de Engelse route stappen.
Dat brengt met zich mee dat ik een en ander moet regelen.
- ik zal een aantal therapie-sessies met mijn neuro-psychiater missen. Het eerste volgend gesprek zal de dag na mijn terugkeer zijn.
- deze morgen naar de apotheek geweest om lijn medicatie te kopen. Ik neem mijn medicamenten liever mee dan dat ik in Galicia naar een farmacia moet zoeken.
- deze morgen ook naar de diensten van de stad Gent geweest, want op de dag van de verkiezingen ben ik nog op reis. Dat moest ik ook nog regelen. Het bleek gelukkig niet te moeilijk te zijn. De documenten die ik mee had werden door de betrokken ambtenaar aanvaard.
- deze avond kijk ik na, of ik nog wat moet aankopen.

Geen opmerkingen: