Gwy wandelt

zaterdag 31 mei 2014

Een dag in Gent

Vandaag hield ik het rustig.
Lang geslapen. Dan gaan ontbijten in Le Pain Qutidien, een bakkerij op de Gentse Kalandeberg. Het werd een gezellig ontbijt met zijn gevijfen.

Dan weer naar mijn verblijf. Eigenlijk moest ik mijn correspondentie nog bijwerken, en mijn belastingsbrief nog verder invullen. Maar in de plaats daarvan, heb ik me me met mijn muziekverzameling bezig gehouden. Wat uitsorteren, afspeellijsten maken, en dgl.
Door mijn laat ontbijt moest ik ook niet vroeg middageten, en ben ik eerst nog een cappuccino gaan drinken in de Vooruit. Daar lag net de nieuwe brochure voor het seizoen 14/15. Dat wordt even wat leeswerk, om te zien wat me al dan niet interesseert.
En ik zal zeker eens naar de Green Bastards Garden moeten gaan kijken. Volgens de brochure bevindt die torentuin zich op het terras van de Vooruit. 

En ... Wees gerust. Morgen wandel ik weer. 
En mijn briefwisseling, werk ik later wel eens af. 

Geen opmerkingen: