Gwy wandelt

zaterdag 19 april 2014

Een zieke zaterdag

Het zat me niet mee. Vanmorgen zat ik met zo hevige rugpijn dat ik nauwelijks kon gaan. Ik schrompelde naar de badkamer om mijn medicamenten te nemen. En kroop gelijk weer in mijn bed.
Ik wou naar Oostende gaan wandelen, maar dat zou dus niet gaan.
Ik had vanavond een afspraak voor de verjaardag van twee van mijn kleinkinderen. Maar ook dat moest ik afbellen. Integendeel ik moest vragen of ze niet op ziekenbezoek kwamen.
Afin toch weer opgestaan, pijnstillers genomen en mijn rug goed ingesmeerd met zo een ontstekingsremmende gel.
Tegen de middag kon ik dan toch gewoon in de zetel zitten. Goed trouwens om de literatuur op te halen. Ik heb nu eindelijk "Het spel van de engel" van Carlos Ruiz Zafon uitgelezen.
In de loop van de middag kwamen dan mijn dochter en mijn kleinkinderen. Om me aan te sterken had mijn dochter zelfs een goede soep mee. Dat is haar gelukt. Ik kom er precies weer volledig door.
Maar toch kruip ik vanavond om 19u30 in bed, want morgen zou ik toch wel willen wandelen.

Het is wel Paaszaterdag. Ik wens jullie allemaal een goede Pasen.

Geen opmerkingen: