Gwy wandelt

maandag 3 maart 2014

Krokus-wandelweek

Deze week wordt het een wandelweek.
Vandaag niet. Vandaag tracht ik mijn achterstallige post weg te werken.
Dinsdag wordt het een wandeling in Wetteren.
Ik ben naar de lijnwinkel geweest voor de uurregeling van de autobus. Het is oppassen geblazen. Het is deze week immers de dienstregeling van de schoolvakantie.
Woensdag naar Boekhoute. Als je een wandelaar ziet met een assekruisje op het voorhoofd, is er kans dat ik het ben, want het is dan aswoensdag .
Bij "De Trekvogels", onze buurclub ga ik graag wandelen. Uren zou ik in de polders, in de voormalige vissershaven, tussen de vlieten en tussen de boomgaarden  kunnen rond dwalen.
Donderdag wandel ik niet. Die dag valt er van tussen, want dan moet ik naar mijn neuro psychiater, en  na zo een therapie sessie ben ik voor de rest van de dag uit geteld.
Vrijdag stap ik de Krokustocht in Lokeren. Die tocht van de Reynaertstappers is trouwens al jaren een vaste waarde in mijn wandelagenda.
Zaterdag wandel ik bij mijn eigen wandelclub in Zaffelare. We zullen er met veel wandelvrienden zijn.
En zondag ga ik bij de Duinstappers wandelen.

Geen opmerkingen: