Gwy wandelt

dinsdag 11 maart 2014

U703 & A0035

Gisteren heb ik een hele reeks vragenlijsten in verband met mijn pensioen en familiale omstandigheden ingevuld
Deze morgen moest ik dan naar de dienst bevolkingsregister van de stad Gent. Die moesten ook wat aanvullen, en heel wat stempels zetten. Met mijn ticket U703 kwam ik gelukkig snel aan de beurt bij het juiste loket.
Dan weer naar mijn residentie om de formulieren verzend klaar te maken. Maar waar is er ergens in de buurt van waar ik nu verblijf een postkantoor?
Dat blijkt ook aan de Zuid te zijn, vlak bij de bibliotheek en de diensten van de stad Gent.
Daar kreeg ik ticketnummer A0035. De dame van het postkantoor was zeer behulpzaam, want al de post was voor instanties in Nederland bestemd, en dan heb ik het graag goed geregeld.

Geen opmerkingen: