Gwy wandelt

woensdag 26 maart 2014

Midweek Zingem

Vandaag, vanmorgen nam ik weer eens de trein. Doel was Zingem, waar de Scheldestappers hun midweektocht inrichtten.
Ik heb wat met de Schelde, ik ben er nauw mee verbonden. Dat weten verschillenden onder jullie. Het was dan ook heerlijk om nog eens aan de Schelde te wandelen. En die wandelclub staat gekend als sloebers. Hun parcoursen brengen ons door vroegere overstromingsgebieden. Heerlijk wandelen.
En hoe raar het ook is. Deze keer had ik geen vuile schoenen. Het zonnetje maakte de wandeling overheerlijk.
Het was voor mij ook de gelegenheid om mijn nieuw fototoestel uit te proberen. Het is nu een waterproof toestel geworden en ik moet het nog wat leren kennen. De knoppen zitten net allemaal op een andere plaats dan op mijn vorige toestel. Ik mag nog niet fier zijn op het resultaat, maar heb de foto's toch op Picasa geplaatst. Klik hier.

Geen opmerkingen: