Gwy wandelt

vrijdag 7 maart 2014

Krokussen in Lokeren

De Krokustocht van de Reynaertstappers is een vaste waarde in mijn wandelagenda. Ook dus op vrijdag 7 maart. Ik stapte van de lijn bus en kon al meteen de wandelpijltjes volgen. Die brachten ons achter het treinstation naar Daknam en vandaar naar de startplaats. Voor deze keer vlakbij de Durme gelegen.
Het bleek dat ik een groot stuk van lus 2 gestapt had. Ik schreef me in, liet gelijk mijn wandeldagboek afstempelen en begon dan aan lus 1.
Een lus langs de Molsbroek. Dat is een van de oudste vogelreservaten in onze streek. Ik moet u dan ook niet vertellen dat het heerlijk wandelen was. Heerlijk ginder te kunnen wandelen, en we hadden bij Natuurpunt een rustpunt. Een wandeling naar mijn hart.
Om weer naar Gent te gaan moest ik dan natuurlijk nog een stuk van lus 2 stappen, want ik moest naar het station.
En op de lijnbus heb ik met andere wandelaars nog heerlijk kunnen napraten .

Geen opmerkingen: