Gwy wandelt

maandag 24 maart 2014

Een maandag

Zomaar een maandag. Eigenlijk was ik van plan om lang te slapen, maar ik was toch rond 7 uur op.
Eerst een tas koffie gezet en op internet de wandelverslagen en fotoreeksen bekeken.
Dan tijd om mijn medicamenten te nemen. en me te wassen.
Ik heb weer pijn in mijn onderrug, dus die maar eerst goed ingesmeerd met IBUTOP GEL vooraleer me aan te kleden.
Dan een omelet gebakken om te ontbijten.
Daarna weer aan de computer nu om te internet bankieren. Leven zonder geld gaat nu eenmaal niet.
En dan was het toch tijd om weer eens buiten te komen.
In mei ga k de Engelse route naar Santiago afleggen. Vertrekken met de autobus vanuit Assenede kan nu niet meer. Maar onderweg heeft de autobus een opstapplaats in Gent op de P+R van Gentbrugge. Daar stapte ik dan ook naar toe. Dat om te weten waar het is, en ten tweede hoeveel tijd ik nodig heb om die te bereiken. Dat weet ik nu dus ook.
Ondertussen was het middag geworden, en ben ik bij de Griekse Snack vlakbij mijn verblijf de dagschotel gaan eten.
Terug thuis heb ik dan het nieuwe fototoestel dat ik gekocht heb geïnstalleeerd. Mijn vorige toestel was door waterschade onbruikbaar geworden.
Dan verder mijn correspondentie en mail afgewerkt. Ik begin stilletjes bij te geraken, maar kon me niet verder concentreren en ben dan maar gestopt. De rest zal voor later deze week zijn.
Dan nog wat zitten lezen en het is zo weer tijd om naar bed te gaan.

Geen opmerkingen: