Gwy wandelt

zondag 2 maart 2014

Zon bij de Buitenbeentjes

Wat is het heerlijk weer eens in de zon te kunnen wandelen. Zon van begin van de wandeling tot op het einde.

Ik had vandaag voor de Begoniatocht van de Landegemse Buitenbeentjes gekozen. Daar heb ik veel deugd van gehad. Het werd een park-bos-natuur wandeling over steeds gemakkelijk begaanbare wegen. Geen geblubber in de modder vandaag. Gezellig wandelen, wel veel alleen, want mijn maats hadden voor de Verloren Kost tocht, dan wel de Boudelo tocht gekozen.
Maar toch wandel ik zo dicht tegen Gent steeds met mensen die ik wel een beetje ken omdat we dikwijls op de zelfde autobus zitten.
De Buitenbeentjes hadden mooie trajecten uit gepijld, waarvan ik vooral het 2de traject met de Weldendreef en de passage langs het Doornhammeke als tof, als net iets meer, ervaren heb.

Maar hoe dan ook.
Buiten kunnen wandelen in zo een weer, maakt er een mooie zondag van.

1 opmerking:

julien en jeanine zei

Hallo Guy,
Ook wij zijn naar De Pinte gaan stappen, slechts de 13 km en we vonden dat er wat te veel verharde wegen waren maar toch hebben we ervan genoten.
Hartelijke groeten,
Julien en jeanine