Gwy wandelt

zaterdag 8 maart 2014

De Doetjes op de Meentocht

Tussen de meer dan 1000 wandelaars die bij De Kwartels kwamen wandelen waren ook wij. Ons Doetjesteam bestond vandaag uit 7 mensen, en we hebben heerlijk kunnen genieten van het parcours dat Ronald uitgestippeld had. Een mooie doortocht doorheen het Provinciaal Domein van Puienbroek, een pracht passage langs de Zuidlede, heerlijk stappen over een grote dreef . Bij de rustpost Mieke Smet hadden we trouwens kunnen genieten van heerlijke soep met brood.
Het deed me trouwens ook weer veel plezier bij mijn eigen wandelclub te kunnen stappen. Want het was van mij al van de Koude Voetentocht geleden, dat ik bij mijn eigen club was. De volgende tocht van de Kwartels is de Kwarteltocht, die ook dit jaar vanuit Zelzate zal starten.
Klik hier voor de website van mijn wandelclub.
Klik hier voor de fotoreportage van René
Klik hier voor meer fotoreportages die Claude verzamelt in zijn blogspot. Zaffelare staat er 4 keer bij.
Ook Patrick vermeldt de tocht verschillende keren bij Beneluxwandelen
Erwin zou voor de wandelgazette zijn verslag over deze tocht publiceren.

Kijk zeker naar de fotoreeks van pelgrimdoetje Clement. Klik hier
En natuurlijk was het weer tof om weer wandelkennissen tegen te komen, die ik al maanden niet meer gezien had.

1 opmerking:

julien en jeanine zei

Hallo Guy, blij jou gezien te hebben...wij hebben ook genoten van het prachtige weer en de goed georganiseerde wandeltocht. We hoopten nog je terug te zien na de wandeling (je kon eventueel met ons terugrijden naar Gent...) maar je hebt waarschijnlijk een grotere afstand afgelegd...
Julien en Jeanine