Gwy wandelt

dinsdag 18 februari 2014

Treinbiljetten

Ik heb via internet treinbiljetten gekocht:
  • voor morgen voor de tocht met de Egmontstappers. Wat dat zal geven weet ik niet, want in tegenstelling tot hun gewoonte hebben ze nu niet vooraf het parcours op internet gesteld.
  • voor vrijdag. Dan rij ik naar Temse. Ginder vanuit Bazel (Kruibeke) start de Wase 100. Het is de 3de keer dat die ingericht wordt. Het heeft de naam een moeilijke tocht te zijn. We moeten binnen 20 uur de 100 kilometer stappen over vaak moeilijk begaanbaar terrein. De 2 vorige keren was ik bij de laatste aankomers. Dat zal wel weer zo zijn. 
  • voor zaterdag, want ik moet natuurlijk vanuit Temse weer naar mijn verblijf geraken. 
Voor de rest, hou ik het vandaag rustig. Ik ben weer aan het lezen geslagen. Ik lees nu "En de mens schiep God". Dat is een boek dat de wereld beschrijft in de tijd van het jaar nul. Ik ben nu aan bladzijde 156, en er zijn al heel wat goden de revue gepasseerd. Tot nu toe vind ik de Egyptische godin Isis de meest sympathieke. 

Geen opmerkingen: