Gwy wandelt

dinsdag 11 februari 2014

Oei! Is er hier een betoging?

Wat een mens al niet hoort tijdens een groepswandeling!
We waren vandaag op een snelle groepswandeling doorheen het Gentse. Ik had er een beetje schrik van want door gezondheids- en andere problemen had ik de wandeling minder goed kunnen voorbereiden dan ik zou willen. Gelukkig kan een mens dan op zijn kennissen en vrienden rekenen.
Ik had op zo een 25 deelnemers gerekend. We werken in dat soort wandelingen niet met voorinschrijvingen. Toen het elf uur was vertrokken we met 39. En dan kwamen er nog een paar mensen bij, die door omstandigheden wat later waren.
Onze tocht bracht ons vanuit station Gent-Dampoort naar het MIAT. Dan naar de Vrijdagsmarkt, Dan naar het Gravenkasteeel om via de Lieve naar het Rabot te trekken.
Maar laat me niet alles vertellen.
Gelijk ik dit schrijf hebben Alain en Jeroen al fotoreeksen op het internet geplaatst.
Bekijk die, dan weet je waar en hoe we gewandeld hebben.
Ik moet veel mensen danken, maar zeker de vrijwilligers van het LDC  Vlaschaard, die zich een ongeluk verschoten toen we daar ineens met bijna  50 wandelaars binnen stuikten.

1 opmerking:

Guy (= Gwy) zei

Ondertussen heb ik gezien dat ook Alfred al een fotoreeks gepubliceerd heeft