Gwy wandelt

zondag 23 februari 2014

De modder van de Schelde

Pas nu ik goed geslapen heb realiseer ik me hoeveel mensen ik na mijn verblijf in het koude Scheldewater moet danken.
Dat zijn de mensen van de veerdienst die me gevonden hebben en de ziekenwagen gebeld.
Dat zijn de mensen die voor de eerste hulp gezorgd hebben; Al mijn kleren moest ik uitdoen en ik werd in zo een nooddeken gestopt.
Dan brachten ze me naar het hospitaal. Ook daar kreeg ik goede zorgen, waarvoor dan ook aan hen mijn dank.
Eens dat het bibberen en het beven voorbij was, mocht ik weer naar Gent, weliswaar in ziekenhuis kleding;
Dank aan de mensen die me uit het Antwerpse ziekenhuis weg brachten, en dank aan Patrick, want mijn huissleutels zaten in mijn bagage. Patrick kwam mijn bagage naar de ambulance brengen.

Nu thuis zitten mijn kleren in de was. Wat een modder kwam er vanuit!

1 opmerking:

Unknown zei

Dat was even schrikken Guy, maar gelukkig is alles goed afgelopen en ben je weer thuis