Gwy wandelt

vrijdag 3 januari 2014

Het wandelen is weer begonnen

Het wandelen is weer begonnen, voor mij althans. Ik koos voor de tocht 'Start to walk' bij de Chatons in Ronse.
Die gasten hadden 3 lussen uitgestippeld. Voor hun manier van doen brave lussen.
De eerste lus bracht ons in de kanten van Klype. Leuk stappen, goed babbelen. Bij de terugkomst in de kantine, was het even moeilijk de 2 de lus te beginnen. Zoveel bekenden in de zaal. Dat is handje schudden en kusjes geven.
De 2 de lus bracht ons in het franstalig gedeelte van Belgiƫ. Een tocht waarin ik de Chatons beter herkende. Modderwegjes, uit kijken waar je je voeten plaatst, en genieten van de mooie panorama's .
Na dit traject was het voor mij tijd om te eten. In de schappen lag enkel nog wit brood, maar ik liever een bruine boterham. Speciaal voor mij hebben hebben ze die nog klaar gemaakt. Over service gesproken!
En dan was het tijd om de 3de lus aan te vatten. Dat was een stadslus. Het station werd gepasseerd, zo kon ik meteen de trein terug naar Gent nemen.
Het wandeljaar is weer gestart.

Geen opmerkingen: