Gwy wandelt

dinsdag 10 december 2013

Weer vinden


Post-it-jes helpen.
Bij het verhuizen komen heel wat dozen voor. Die moeten dan uitgepakt worden. De inhoud komt in een lade of in een kast terecht.
Dan komt het volgende probleem. Waar heb ik wat opgeborgen?

Maandag kwam ik mijn petekind, haar moeder, en nog een schoonzuster tegen. Er was nog een plaats vrij aan de tafel en zo konden we samen zitten. Voor de nieuwsgierigen onder jullie. Het was op de bovenverdieping van de HEMA aan de Korenmarkt te Gent.
Het was lang geleden dat we nog eens zo lang met elkaar gepraat hebben. Familie ervaringen uitwisselen. Prettige en minder prettige.

Ik vertelde over mijn verhuis, en over mijn uitpakproblemen. Mijn jongste schoonzuster gaf me een gouden tip. Ze raadde me aan om overal post-it-jes op te plakken.
Dat advies heb ik gevolgd. Het ziet er nu wel komisch uit: die meubels met post-it-jes. Maar nu vind ik alles wat al uitgepakt is zonder zoeken weer.

Geen opmerkingen: