Gwy wandelt

zondag 2 mei 2010

Op de pier in Blankenberge

Vandaag zondag 2 mei was het de 2de dag van de Tweedaagse van Blankenberge. Ik had gekozen voor de sportieve natuurwandeling. Net om 10 uur was ik er zo kon ik genieten van de feestelijke start van de 24 km.
Ik stapte mee achter het muziek.
Zo al genietend vergat ik op de pijltjes de letten. Jimmy, een clubgenoot zei. Hé dat traject hebben we nog nooit gehad. Inderdaad we zaten op de lus van de 6 km. Dan maar rechtsomkeer om naar de pier de gaan. Langs de ene kant heen en langs de andere kant terug. Genieten van de zee. In de massa van de medewandelaars zie ik gedurig bekende gezichten, en dat is even goede dag zeggen, en hoe gaat het?
In het stuk van De Fonteintjes rekt de wandeling zich uit. Op de bredere polderwegen vouwt de wandeling weer samen. De groepjes uit de jeugdbewegingen hergroeperen zich, en gaan zingend verder. Even later loop ik nog een eindje met een minister op. Tof dat die net gelijk een gewone mens meestapt in de tocht.

--- Sent from the BlackBerry® wireless device of Guy ---
De Blankenbergse 2daagse heeft een facebook-groep : klik hier.

Geen opmerkingen: